sobota, 26 maja 2012

Kajak....moje kolejne hobby

Witam na moim kolejnym blogu. Postanowiłem go założyć z bardzo prostego powodu,  mojego kolejnego hobby, czyli kajakarstwa. Ostatnio po długich namowach, moja narzeczona zgodziła się bym kupił swój wymarzony, pierwszy w życiu kajak, który wybrałem już kilka tygodni wcześniej. Codziennie zaglądałem na stronę sklepu internetowego i sprawdzałem, czy aby nikt go nie kupił i czy aby na pewno jest jeszcze w sprzedaży. Ale udało się - jest. Zakupiony sprzęt to kajak  francuskiej firmy DAG, a wygląda on tak:



 A tak prezentuje się z profila:


 Za niewielką dopłatą zakupiłem również profesjonalny sprzęt do przewozu kajaka, tak by mieć już cały komplet potrzebny do szczęścia.


 Pewnie niektórzy zastanawiają się po co pisze tego bloga. Powód jest prosty, kajak to moje hobby i kolejny sposób na to by nie nudzić się przed telewizorem. Drugim powodem jest pokazanie ciekawych miejsc, które będę odwiedzał płynąc kajaczkiem. Z każdej takiej wyprawy postaram się napisać parę słów, pstryknąć kilka fotek i pokazać niektórym ludziom co tracą siedząc przed telewizorem. Pierwszym miejscem, które odwiedziłem była sztuczna wyspa Chełminek na Zalewie Szczecińskim, przy którym mieszkam. W dalszej kolejności odwiedzę inne miejscowości nad zalewem, a czasem wyskoczę na jakąś rzekę przetestować sprzęt. Cel jaki sobie wyznaczyłem w te wakacje to co weekend inne miejsce, jeśli pogoda dopisze, bo na Zalewie Szczecińskim bywa z tym różnie, a na koniec wakacji mega wyprawa do Świnoujścia. Pozostaję mi życzyć ciekawych wrażeń i miłego czytania. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz